8 лютого – День безпечного Інтернету

Метою Дня безпеки в Інтернеті є поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій для дітей та молоді. У всьому світі День безпеки в Інтернеті відзначається в більш ніж ста країнах. Ця міжнародна календарна подія виникла за сприяння організації Insafe починаючи з 2004 року. 

Важливість питання безпечного Інтернету зумовлена тим, що сучасна людина не уявляє свого життя без глобальної мережі, оскільки вона дає багато інформації й можливостей. Молоде покоління не завжди усвідомлює, що може чекати на них у віртуальному просторі. Значимість проблеми безпечного Інтернету потребує постійної уваги. 

До Дня безпеки в Інтерні в закладі проведено ряд  заходів: інформування по класах «Нові корисні підказки. Увага! Інтернет»; виготовлення листівки «День безпечного Інтернету»; відео-урок «Інтернет-користь чи прихована небезпека»; відео лекторії для батьків та дітей «Безпечний інтернет»; бесіди «Безпечний Інтернет»; години спілкування «Я – за безпечний інтернет»; відео підказки для дітей «Увага! Інтернет»; урок-тренінг «Безпека в інтернеті»; вправа «Павутиння» та відповіді на питання вікторини. 
Також здобувачі освіти прийняли участь у всеукраїнському інтернет-конкурсі, який об’єднує всіх, хто користується інтернетом, та допомагає отримувати максимум користі, часу,  проведеного за комп’ютером. Головна мета — нагадати про необхідність інформування здобувачів освіти про небезпеки, з якими вони можуть зіткнутися в інтернеті. Допомогти школярам засвоїти правила поведінки в мережі, актуалізувати та закріпити знання про безпеку в онлайні, отримані раніше. В основі завдань — цікаві та важливі питання, з якими стикається кожна дитина, коли користується комп’ютером, планшетом, смартфоном та виходить в інтернет.

Конкурс допомагає сформувати інформаційну грамотність, яка рятуватиме учнів від неприємностей, що можуть очікувати в інтернеті. Сертифікат за 1 місце отримала Карина Волошин та Вікторія Лисенко, 2 місце у всеукраїнському інтернет-конкурсі здобули Богдан Гапон та Арсеній Цибань.

ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ:

  1. Навчально-методичний посібник “Онлайк”
  2. Навчально-методичний посібник “Обачність. Пильність. Захист. Ввічливість. Сміливість”
  3. Посібник Клан Кліц-Клац. Виховання дітей в цифрову еру
  4. Робочий зошит для підлітків the Web We Want (Інтернет, який ми хочемо)
  5. Посібник для вчителів the Web We Want (Інтернет, який ми хочемо)
  6. Методичні рекомендації до використання в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти навчально-методичного посібника та робочого зошита „Інтернет, який ми хочемоˮ (the Web We Want)
  7. Посібник з протидії мови ненависті «Закладинки»

Ресурси від організації “Ла-Страда Україна”:

  1. Методичні рекомендації «Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення»
  2. Навчально-методичний посібник «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе», в якому розміщено заняття для учнів та учениць «Протидія кібербулінгу або лайфхак, як користуватись Інтернетом безпечно»
  3. Ліфлет «А з чим ти стикаєшся в Інтернеті?»
  4. Навчальний анімаційний ролик «Цінуй життя!»

Онлайн-курс “Права людини в освітньому просторі”

Мікрокурс “Безпека дитини в Інтернеті: від загроз до можливостей” від Уміти

Відеорозмова з професійними спільнотами “Безпека підлітків у мережі Інтернет”
“Захистити свої гроші під час онлайн-шопінгу”
“Захисти свою персональну інформацію”

Канал “Права людини та Інтернет”

Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності

Відеоуроки від проєкту Ради Європи “Боротьба з насильством щодо дітей в Україні” (Взято із сайту Українського Інституту Розвитку Освіти):

  1. Захист дітей онлайн
  2. Сексуальний шантаж
  3. Секстинг
  4. Секс-чатинг
  5. Грумінг
  6. Зображення сексуального характеру, що використовуються для помсти

Навчальні курси на освітній платформі ЮНІСЕФ (розділ “Навички 21 століття”)

Про безпеку в Інтернеті з анімаційним серіалом “Дізнавайся” для здобувачів освіти початкової школи

Курс “Кібербулінг – що це таке та як його зупинити?

Про кібербулінг для підлітків

м. Бобровиця, вул. 30 років Перемоги, 155

Перейти до вмісту