Дистанційне навчання/Сімейна форма навчання

Дистанційне навчання – організація освітнього процесу (за дистанційною формою здобуття освіти або шляхом використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти) в умовах віддаленості один від одного його учасників та їх як правило опосередкованої взаємодії в освітньому середовищі, яке функціонує на базі сучасних освітніх, інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій.

Завдання для учнів

Розклад дзвінків

Дистанційне навчання/Сімейна форма навчання
Дистанційне навчання/Сімейна форма навчання

Ресурси

Дистанційне навчання передбачає два режими.

Асинхронний режим – взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому інтерактивні освітні платформи, електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо.

Синхронний режим – взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції.

Основні платформи та сервіси, які використовуються в нашому навчальному закладі щоб організувати дистанційне навчання:

І. Форми дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу

  • соціальна мережа Facebook – створюється окрема група (коло, спільнота), на якій учитель розміщує завдання та посилання на навчальні матеріали;
  • месенджер Viber/Telegram – створюються групи з учнів класу та педагогів, є можливість здійснювати відеодзвінок;
  • електронне листування – надсилання листів (у визначений час), що містять матеріали (тексти, презентації, посилання на відео), завдання до них та терміни їх виконання;
  • відеоуроки з використанням YouTube-каналу – відеозаписи уроків відповідно до програм навчання;
  • студія онлайн-освіти для школярів – https://www.ed-era.com/;
  • онлайн-курси для школярів – https://prometheus.org.ua/.

ІІ. Програми для перевірки знань (тестування)

  • створення тестів за допомогою Google Forms;
  • конструктор тестів сайтів https://naurok.ua/, https://vseosvita.ua/.
  • гейміфікована платформа для підготовки до ЗНО – https://ilearn.org.ua/;
  • безкоштовна підготовка до ЗНО – https://besmart.study/;
  • конструктор тестів – https://onlinetestpad.com/
  • LearningApps.org — онлайн-сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою або як індивідуальні вправи для учнів. Дозволяє створювати вправи різних типів на різні теми. Цей сервіс є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів. Конструктор LearningApps. org призначений для розробки, зберігання та використання інтерактивних завдань з різних предметів. Тут можна створювати вправи для використання з інтерактивною дошкою.

ІІІ. Хмарні сервіси

Google Classroom — безкоштовний веб-сервіс створений Google для освітніх закладів з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом. Основна мета сервісу прискорити процес поширення файлів між вчителем і учнем.

Google Classroom об’єднує в собі: Google Drive для створення і обміну завданнями, Google Docs, Sheets and Slides для написання, Gmail для спілкування і Google Calendar для розкладу. Учні можуть бути запрошені до класу через приватний код, чи автоматично імпортуватися з шкільного сайту. Кожен клас створює окрему папку на Google диску відповідного користувача Google Drive, куди може подати роботу, яку оцінює вчитель. Мобільні додатки, доступні на iOS і Android, дозволяють користувачам робити фото та прикріпляти їх до завдань, ділитися файлами з інших додатків та мати оффлайн доступ до інформації. Учитель може відстежувати прогрес кожного учня, а після оцінки його роботи, вчитель може повернути її разом з коментарями.

Сlass Dojo – це зручний і простий інструмент для оцінки роботи класу в режимі реального часу. За допомогою даного сервісу вчитель може швидко і просто оцінювати класну і домашню роботу. Зручний, яскравий, українізований інтерфейс, симпатичні аватари, цікаві для сприймання дітьми, можливість роботи, як із стаціонарного комп’ютера так із планшета, чи смартфона.

Viber — застосунок для смартфонів і комп’ютерів. Інтегрується з адресною книгою та авторизується за номером телефону. Дозволяє здійснювати безкоштовні дзвінки (оплата тільки за рахунок інтернет-трафіку) високої якості між смартфонами з встановленим вайбером, а також передавати текстові повідомлення, зображення, відео та аудіо повідомлення.

Zoom забезпечує проведення необмеженої кількості конференцій, зустрічей і вебінарів.

Нормативна база

Дистанційне навчання регламентується наступними документами.

Наказ Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 №158-о “Про відновлення освітнього процесу в 5-11 класах закладу” від 26.11.2021 р.

Наказ МОН №1115 “Деякі питання організації дистанційного навчання” від 08.09.2020 р.

Положення №04 “Про дистанційну форму здобуття повної загальної освіти” від 05.01.2021 р.

Наказ Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 №07-о “Про організацію дистанційного навчання у закладі з 11.01.2021 по 24.01.2021” від 06.01.2021 р.

Наказ Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 №127-о “Про встановлення карантинних обмежень в закладі освіти” від 22.09.2021 р.

Наказ Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 №129-о “Про відновлення роботи в закладі освіти” від 27.09.2021 р.

Наказ Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 №142-о “Про впровадження карантинних обмежень в закладі освіти” від 29.10.2021 р.

Наказ Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 №153-о “Про відновлення освітнього процесу в 1-4 класах закладу” від 12.11.2021 р.

Наказ Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 №154-о “Про впровадження карантину для здобувачів освіти 5-11 класів” від 12.11.2021 р.

Наказ Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 №15-о “Про впровадження карантинних обмежень в закладі освіти” від 26.01.2022 р.

Наказ Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 №30-о “Про організацію дистанційного навчання” від 18.03.2022 р.

Наказ Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 №79-о “Про організацію дистанційного навчання” від 31 серпня 2022 р.

Наказ Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 №128-о “Про запровадження дистанційної форми навчання” від 10 жовтня 2022 р.

СІМЕЙНА ФОРМА

Перейти до вмісту