Критерії оцінювання

Критерії оцінювання визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень.

Критерії оцінювання реалізуються в нормах чотирьох рівнів досягнень: початковий, середній, достатній, високий.

Нормативна база

Наказ МОН України “Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти” від 13.04.2011 №329

Наказ МОН України “Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи” від 16.09.2020 №1146

Наказ МОН України “Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання” від 02.08.2024 №1093

Критерії оцінювання навчальних досягнень (НУШ, 5-7 класи)

Критерії оцінювання навчальних досягнень

Українська
мова

Українська література

Іноземна мова (Англійська мова)

Громадянська освіта

Зарубіжна література

Курс
Українознавство

Правознавство

Мистецтво

Математика

Природознавство

Біологія

Трудове навчання

Інформатика

Основи здоров’я

Фізична культура

Зихист України

Перейти до вмісту