Мета Міжнародного дня безпечного інтернету – підвищити рівень обізнаності, а також допомогти конкретними діями створити не тільки безпечне місце, але й краще місце для перебування в Інтернеті. 

Заходи

Для досягнення цієї мети та покращення знань в сфері Інтернету в навчальному закладі вчителем інформатики, Гришко І.П., було організовано і проведено наступні заходи:

  • для 5 класу – година спілкування “Безпечна павутина”, завданням якої було закріпити та розширити знання здобувачів освіти про проблеми захисту інформації та безпеки в Інтернеті
  • для 6 класу – урок “#НЕ_ВЕДУСЬ. Я знаю, як спілкуватись в Інтернеті”. Мета: сформувати в учнів навички безпечного спілкування та безпечної поведінки в Інтернеті. Діти брали активну участь у завданнях, відкрито говорили про свої проблеми в Інтернеті
  • для 8 класу – робота в Проекті «Про Інтернет» від Google, який спрямований на підвищення цифрової компетентності учнів
  • для 9 класу – психологічний тренінг “Безпечний Інтернет”. Діти працювали над дослідженням небезпечних кібертехнологій (комп’ютерні віруси та троянські програми, мережеві атаки, соціальна інженерія, фішингові сайти і т.п.), характеризували своє спілкування в Інтернеті.

Також серед учнів 8-10 класів навчального закладу було проведено анонімне тестування на Інтернет-залежність за методикою Лоскутова В.А. Результати подано у вигляді діаграми.

Разом для кращого Інтернету

Результати:

до 49 – ви звичайний користувач Інтернету. Можете подорожувати по мережі як завгодно довго, тому вмієте контролювати себе;

50 – 79 – у вас є деякі проблеми, пов’язані з надмірним захопленням Інтернетом. Якщо Ви не звернете на них увагу зараз – надалі вони можуть заповнити все ваше життя;

80 – 99 – використання Інтернету викликає значні проблеми у вашому житті. Потрібна допомога фахівця – психотерапевта;

100 – використання Інтернету викликає значні проблеми у вашому житті;

більше 100 – Ви страждаєте Інтернет-залежністю.

Перейти до вмісту