Мета Міжнародного дня безпечного інтернету – підвищити рівень обізнаності, а також допомогти конкретними діями створити не тільки безпечне місце, але й краще місце для перебування в Інтернеті.
Заходи
Для досягнення цієї мети та покращення знань в сфері Інтернету в навчальному закладі вчителем інформатики, Гришко І.П., було організовано і проведено наступні заходи:
- для 5 класу — година спілкування «Безпечна павутина», завданням якої було закріпити та розширити знання здобувачів освіти про проблеми захисту інформації та безпеки в Інтернеті
- для 6 класу — урок «#НЕ_ВЕДУСЬ. Я знаю, як спілкуватись в Інтернеті». Мета: сформувати в учнів навички безпечного спілкування та безпечної поведінки в Інтернеті. Діти брали активну участь у завданнях, відкрито говорили про свої проблеми в Інтернеті
- для 8 класу — робота в Проекті «Про Інтернет» від Google, який спрямований на підвищення цифрової компетентності учнів
- для 9 класу — психологічний тренінг «Безпечний Інтернет». Діти працювали над дослідженням небезпечних кібертехнологій (комп’ютерні віруси та троянські програми, мережеві атаки, соціальна інженерія, фішингові сайти і т.п.), характеризували своє спілкування в Інтернеті.
Також серед учнів 8-10 класів навчального закладу було проведено анонімне тестування на Інтернет-залежність за методикою Лоскутова В.А. Результати подано у вигляді діаграми.

Результати:
до 49 — ви звичайний користувач Інтернету. Можете подорожувати по мережі як завгодно довго, тому вмієте контролювати себе;
50 — 79 — у вас є деякі проблеми, пов’язані з надмірним захопленням Інтернетом. Якщо Ви не звернете на них увагу зараз — надалі вони можуть заповнити все ваше життя;
80 — 99 — використання Інтернету викликає значні проблеми у вашому житті. Потрібна допомога фахівця — психотерапевта;
100 — використання Інтернету викликає значні проблеми у вашому житті;
більше 100 — Ви страждаєте Інтернет-залежністю.